مزمن کلیه بیماران بیماری با فشار خون می تواند آنها را دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مزمن کلیه بیماران بیماری با فشار خون می تواند آنها را دیالیز

مشخص شده است که فشار خون بالا می تواند بیماری را پیچیده تر می کند، در واقع، فشار خون پایین نیز پیش آگهی این بیماری تاثیر می گذارد، به خصوص برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی. پزشکان گفت: بیمار بیماری مزمن کلیه با فشار خون پایین باید دیالیز را ندارد، اگر آنها می خواهند به آن را، آنها نیاز به یک فشار خون ثابت.

با توجه به تجربه درمانگاه، فشار خون پایین ممکن است قبل از دیالیز و یا در طول دیالیز حتی پس از دیالیز رخ داده است. مهم نیست که وقتی آن اتفاق افتاد، آن را به برنامه درمانی را تحت تاثیر قرار دهد، و این یکی از دلایلی است که پزشکان نیاز به تنظیم با توجه به وضعیت بیمار است. سپس، یک بار این وضعیت رخ داده است، به این معنی که بیمار می تواند این نوع از روش درمان را ندارد؟ این بستگی دارد، اما بسیاری از مردم می توانند آن را انجام پس از فشار خون خود را ثابت می کند. حتی شما این شانس را به آن را از دست، شما نباید تسلیم به درمان بیماری خود، برخی از درمان های جایگزین دیگر است که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید هنوز هم وجود دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از روش های درمانی دیگر می تواند جایگزین دیالیز، که به عنوان چینی گیاهان دارویی پزشکی شناخته شده وجود دارد. در میان آنها، طب میکرو چینی Osmotherapy از معروف ترین آنها است. همراه با داروها غربی، می تواند بیماری را از ریشه آن به طور دائم در یک زمان کوتاه درمان کند. علاوه بر این، یک نوع راه طبیعی برای درمان بیماری های کلیوی است، بنابراین آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها را ندارد.

اگر شما شخصی را که در حال آزار فشار خون و یا نیاز به هر گونه کمک دیگر در درمان بیماری مزمن کلیه هستند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: دیالیز، بیماری مزمن کلیه با فشار خون پایین، درمان CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: